Mitt første mønster!

…som ikke er ferdiglaget eller ved hjelp av lærer! Har fått den beste boka i julegave (faktisk 2!), skal vise den fram litt senere. Nå gleder jeg meg til en tur på stoffbutikken i morgen, så får vi se om det blir noe ut av dette mønsteret. Stas! 🙂

20111227-100446.jpg

(beklager at det ligger på siden, ikke helt god på denne mobilblogginga enda.. 🙂

Ett svar

  1. Metervarer og sytilbehør
    Jeg er blevet opmærksom på din netbutik via Amio.

    Jeg skriver til dig for at gøre dig opmærksom på min hjemmeside http://www.schuster.nu , hvor jeg blandt andet sælger metervarer og sytilbehør, som jeg tror, kan have interesse for dig.

    Som butiksejer vil jeg tilbyde dig en rabat på 50 % på mit store lager af spændende metervarer og sytilbehør. Der er ikke krav om et mindstekøb. Der er ingen tidsbegrænsning på tilbuddet. og du får rabatten hver gang, du handler hos mig.

    For at få rabatten skriver du bare ”Butiksejer” i kommentarfeltet på din ordre, så sørger jeg for at trække rabatten fra den viste pris, når jeg ekspederer din ordre. (På den automatiske ordrebekræftelse vil den ordinære pris fremgå, men du får en korrigeret ordrebekræftelse med de rigtige beløb, når jeg afsender varerne.)

    Hvis du har spørgsmål til varerne, er du velkommen til at ringe til mig på telefon 59 25 33 22.

Legg igjen en kommentar